tisdag 3 februari 2009

Hello

Nu var det ett par dagar sedan jag uppdaterade här, förlåt för det! Men har haft mycket att tänka på. Igår hade jag tex prov i Maintain Financial Records. Det gick inte så bra alls. Jag fick lite extra tid och skall slutföra det imorgon. Men jag vet ändå att jag inte kommer att klara det. Jag tycker inte att vi har fått tillräckligt med lektions tid + uppgifter att göra innan vi hade provet. Kursen började i onsdags och vi fick veta att vi hade provet igår i fredags. Schysst!? NEJ! Well well.

I helgen har jag pluggat och har även hunnit med att gå ut. I fredags var vi på The Met och i lördags på The Family. Båda är grymma nattklubbar som ligger i området The Vally precis utanför city.

På fredag har jag prov i Produce Business Documents. Jag hoppas verkligen att jag klarar det! Även om jag och Word inte kommer överens alla gånger så tror jag allt att det skall gå bra...

Om ni klickar på länken nedan kommer ni till Facebook där jag har lagt upp en massa bilder. Det är mycket enklare att göra så än att hålla på att lägga upp de här på bloggen (när det är många som skall laddas upp)... Och för er som inte är medlemmar så gör det inget. Ni kan se bilderna ändå. KÄCKT VA!?
http://www.facebook.com/album.php?aid=215416&l=9e4be&id=608265620

Idag när jag vaknade tog jag mig faktiskt till gymmet. Det ni. Så nu är det bara att fortsätta i den banan. Måste även köpa ett tennisrack så att jag och Emelie kan spela. :-)

Nu skall jag hänga upp tvätt...

xoxo

1 kommentar:

Nina sa...

Å gosigumman :) Jättekul bilder! PUSS