torsdag 21 april 2011

Ledig dag

Igår efter mötet beslutade jag mig för att stanna kvar i Palmanova/Magaluf och hänga med mina underbara kollegor. De e ju bara för goa! My lagade mat till oss - super gott! Tjejen är EXPERT på asiatisk mat, me likeilikeliiii! :-)

Åkte hem till Cala d'Or runt 12.00 idag. På vägen hem stannade jag till vid Eroskis för att handla lite mat. Vet ej om det är så bra kombo att handla när man är hungrig.. Fast det visste jag ju redan!? Kom i alla fall hem med: ägg, mjölk, apelsin sorbet, serrano skinka, annanas jos och jordgubbar. Haha! En sån kombination!

Dagen till ära laddar jag upp lite bilder tänkte jag:



Fina tjejer på Abaco!

Del av hamnen i Cala d'Or.

Här kommer jag nog spendera en och annan ledig dag eller siesta ;-)

Den maffiga katedralen Le Seu i Palma.

Visst är Mallorca vackert?

1 kommentar:

Eva in Athens, Greece sa...

Verkligen en vacker ö! Jag har varit där en gång i tiden faktiskt, men det är otroligt länge sedan nu. Bor du där året om eller säsongsjobbar?