tisdag 26 april 2011

Kalla d'Or :-(

Igår satt jag mest vid datorn och pilla men självklart skulle inte systemet fungera som jag ville senare på dagen... Jag tog mig en sväng till centrum av byn för att gå på ett möte som blev lyckat... Sen gick jag tillbaka hem, skickade iväg ett mess till en annan guide och så åkte vi ut på tur. Först åkte vi igenom en mysig by som heter Portocolom för att åka till en utsiktsplats där man ser stora delar av östkusten och in mot landet - en klar dag får den platsen 5 av 5 möjliga! Awesome!

Idag är jag ledig och det firade jag med att sova 10 (!) timmar i natt. Galet! :-) Nu har jag precis ätit frukost och tänkte faktiskt arbeta lite fast att jag är ledig. Gästerna kommer ju snart :-) JAg längtar! Tänkte även ta mig till gymmet, har man köpt ett kort så skall det användas!

Till sist vill jag be om strålande sol! TACK! Det ser ju ut som det skall bli varmare i dagarna som kommer.. Det hoppas jag verkligen!

Inga kommentarer: