söndag 24 april 2011

Jag är ledig idag!

Igår var jag vid flygplatsen och efter det åt jag lunch med en del av mina kollegor. My, Anna, Marre och Anita! Vi var på en "Hardrock" inspirerad restaurang som heter Hollywood där jag åt den godaste hamburgaren som jag ätit på länge... Fast det får nog bli donken snart. Jag längtar efter BicMac! haha :-) När jag kom hem drog jag till gymmet, en måste ju komma igång!

Idag är jag ledig så jag får se vad jag skall hitta på, har planer på att åka en sväng med bilen till en när liggande by o kolla in den, gymmet och eventuellt jobba lite faktiskt. Vi får se! Det ser ut som att det skall börja regna vilken sekund som helst så jag kanske håller mig hemma!


Världens gosigaste katt i Puerto Soller! Jag undrar om personalen i butiken
hade lagt han där för att locka dit kunder? :-)

Inga kommentarer: