torsdag 7 april 2011

I am alive

De första dagarna här har vart riktigt spännande. Jag mötte fyra av mina kollegor på lördagen på flygplatsen. Vi hämtade våra bilar och sen tog vi oss till Palmanova och la in allt i våra lägenheter för att sedan ut och äta lite. Dagen efter körde vi runt i stort sett hela ön. Jag säger bara: MALLORCA ÄR SÅ VACKERT! Och huvudstaden Palma är ”super nice” :-) I måndags så var vi en sväng på kontoret i Palma som ligger i ett trevligt kontorsområde. Vi han även med att shoppa lite på det stora shopping centret Carrefour. I tisdags hade vi möte större delen av dagen + att en till kollega anlände. Igår strosade jag runt större delen av dagen i MIN by Cala d’Or. Just nu är det mesta stängt men om några veckor kommer det mesta att börja öppna upp. Jag tror att jag kommer att flytta dit någon gång under nästa vecka – jag är helt säker på att jag kommer till att trivas. Dagen igår var i alla fall hur härlig som helst, jag njöt av vädret och hittade våra hotell. Vi har ca 22-25 grader om dagarna och det är UNDERBART!!! Idag sitter jag på kontoret och försöker att få styr på saker och ting! Löpande under dagen kommer också 7 kollegor.

Inga kommentarer: