onsdag 3 mars 2010

In Ödsmål

Efter jag vart hos LG idag ( Nina fattar ;-) ) gick jag till bibblan för att skriva ut arbetet, man skall ha en kopia med sig till Gilleleje. Meningen är att man skall kunna det man skrivit om.. WHAT! Vad de begär.. Nej då! :-) Efter det tog jag bussen till Stenungsunds station där pappa hämtade mig och så åkte vi till ishallen för att se Conrad träna. Det var kul att göra något man inte gör varje dag, mysigt! Fika och prata med nyfikna barn - ibland är de faktiskt himla härliga! :-)

När vi kom hem till Ödsmål var jag så klart inte sen på att kolla i kylen, kvällsmat YÄÄÄÄS! Pappas hembakta bröd med ost och marmelad på! Smaskens!

Nu sitter jag här och över på lite glosor samtidigt som jag pratar med krokodilen :-) Kanske skall testa hennes norska!? För jag e ju så grym menar jag.. hahaha... För er som inte vet så är hon i Norge och jobber som butikksjef på Bolia.com!

Botanic Gardens i Sydney, Australien. Taget när jag och Carolina
(aka krokodilen, krokko) strosade runt i Sydney en härlig dag i januari tidigare i år.

Inga kommentarer: