måndag 1 mars 2010

About a year ago








Var jag, Betsy och Jossan på Future Music Festival och i helgen var de på årets, God I miss them!

Jag hade ju tänkt att gå upp tidigt idag för att fixa det sista med arbetet. Men eftersom jag inte kunde somna så blev det inte ritkigt som jag tänkt. Så nu sitter jag här med mitt kaffe redo för att möta dagen... Eller något... Tänkte börja med att duscha, sortera tvätt och stoppa i första maskinerna. Efter det är det bara till att sätta igång! Först Danmark, Norge, Sverige arbetet och sen glosorna. Upptäckte glosboken.se igår, kommer vara till stor hjälp, när jag inte kunde sova igår så la jag in alla ord DANSKA-NORSKA. Deras käcka applikation gör att orden visas slumpvis och så skall man fylla i vad de betyder. HUR BRA? Och om jag inte förstår det danska ordet kollar jag bara på min utskrift så lär jag mig. LÄTT! Haha... Ne men jag måste ju motivera mig själv....
See Ya!

2 kommentarer:

Anonym sa...

saknade dig i Brissy;)Batsy

Hoffar i väst sa...

tycker det låter som en jätteroligt sak att lära sig!

Du kommer att fixa det galant!

kram
Patricia