torsdag 4 mars 2010

god kveld

Jag hittade till Conrads klassrum! Inga problem, som jag sa! Ehmmm förutom att jag var osäker på vart jag skulle gå men det löste sig bra... På vägen hem hade vi sällskap med några av hans kompis och jag säger då det.. Killsnacket i den åldern, hahaha! Censur på det!

När vi kom hem lagade jag Köttfärssås ala Anna och till det hade vi penne, blev super gott! Efter det chillade vi mest... Min förkylning slog till ordentligt efter det. INTE KUL! Vart helt orkeslös hela dagen... Eftermiddagen bjöd ändå på många härliga skratt :-)

Nu skall jag lägga mig. Imorgon skall jag upp tidigt och gå med killarna till dagis och skola. På skolan skall jag vara med en stund och prata om Australien, deras fröken sa idag att de var väldigt nyfikna så det blir antagligen mycket frågor... Antagligen om krokodiler, hajar, kängurus, koalor osv.. Kanske får dra till med några rövarhistorier ;-)

Inga kommentarer: