fredag 5 mars 2010

6.00 beeeep beeeep beeep

Det var några veckor sedan som jag behöve gå upp vid den här tiden (6 på mörran), så visst var det lite segt. Men det gick! Först gjorde jag mig i ordning och sen väckte jag grabbarna... Fast Conrad vaknade i och för sig innan av sig själv... Så det var Fabian jag fick väcka liv i! Morgonen gick smitigt och de gjorde va jag sa och vi kom i tid.. Hur bra som helst!

Jag var med på den första lektionen och det var jätte kul! Barnen hade mycket frågor. Kanske inte kunna svara på alla men det mesta... Som jag förutspådde så var det mycket frågor om diverse djur! :-)

Jag gick hem med solen i ögonen (det gör inget, bara gött) och nu sitter jag här med tredje koppen kaffe. Tror det blir en omgång på glosboken.se nu. Vid 12.40 skall jag vara på skolan igen och hämta Conrad+vän.

Hoppas att syrran kommer sen med! Det hade vart lovely :-)

En wombat! Ett av alla djuren jag och Carolina såg på Australia ZOO. Farligt söt!!!

Inga kommentarer: