lördag 22 januari 2011

Vecka 3

I måndags hade jag fullt upp med Stadsvandring och Hotellservice.

I tisdags var jag ledig men fick rycka in och jobba en kort sväng, därefter solade jag och Svante oss på balkongen samtidigt som hon pluggade lite Ötur. Jag var glad som fick laga mat till oss! Spagetti & Köttfärsås a la ISAKSSON :-)

I onsdags var det Hotellservice på förmiddagen sen på eftermiddagen gickjag till kontoret för att ordna med lite papper.

I torsdags höll jag i utflykten till Teide. Det blev en intressant tur med lite extra vandring i La Orotava. När vi kom tillbaka tittade jag förbi turistkyrkan och de bjöd på Ärtsoppa - mums!!!

Igår åkte jag ner till syd för att deltaga på veckomötet och ordna med välkomstmaterial. Under förmiddagen hade jag världens huvudvärk, olidiligt var det, men sån tur var gick det över senare. På kvällen åkte vi och spelade discobowling och åt på Banana Garden, mkt hyggligt! Självklart tittade vi förbi Viking en sväng också!

Idag har jag ledigt och tänkte snart åka hem till Nord, men innan det tänkte jag titta förbi Amanda som är sjuk.

Imorgon är det flygplats.

Inga kommentarer: