torsdag 6 januari 2011

Hola 2011!

Ja nu var det ju ett tag sedan jag bloggade igen... well well. Here I am! :-) Jul och Nyår var toppen och nu är vi inne på 2011 - fullt med nya utmaningar. Härligt! I tisdags fick jag ett mycket efterlängtat samtal ifrån Apollo angående key staff tjänst till sommaren. JAG ÄR SÅ GLAD! Jag har tackat ja till att arbeta som Resort Supervisor i Cala D'or på Mallorca. Det blir Awesome!

Idag körde jag min första tur upp till Teide. Vart lite nervös innan men det gick faktiskt väldigt bra och jag fick mina gäster att skratta både en och två gånger. Berättade blandannat om att jag sprungit göteborgsvarvet - bara det är helt galet! Haha! Jag var tillbaka på kontoret innan två, därefter gick jag hem för att fixa lunch. Sen la jag mig vid poolen i 45 minuter. Hann även med att snacka med min älskade syster. Tänk att vara på ca 2300 meters höjd vid Teide - Teneriffas stoltet - i kyla och faktiskt känna att det var tur att jag tog med mig jacka... och att på eftermiddagen ligga vid poolen och njuta av värmen. E det inte underbart så säg?

2 kommentarer:

Benke sa...

Been there done that

Berndt. sa...

Det var skönt att se att du lever.
Ha nu en god fortsättning på året.