lördag 29 januari 2011

I am coming home!

Lugn nu... Det är bara för en vecka! :-) Den 13/2 landar jag på Landvetter för en veckas semester i härliga Svea.

De senaste dagarna har jag vart nere i söder, nice! I torsdags så satt jag på mitt kontor fast att jag var fri för att surfa lite, då kom Korny på den fantastiska idén att jag skulle åka till dem och se på film. Sagt och gjort! Så jag har vart i Playa las Americas sen i torsdags kväll. Igår kväll gick vi ut och partajade en ganska lång sväng. Och nu sitter jag vårt kontor för att snart åka hem igen!

Imorgon är det flygplats - jag gillart!

Jag har funderat på att börja använda min kamera igen... Kanske vore något? Och lägga upp lite bilder här kanske???

1 kommentar:

Berndt sa...

Härligt med bilder det gillar jag. Även kul att läsa vad du har för äventyr att förmedla. Sen får jag väl välkomna dig hem till Sverige.