onsdag 26 november 2008

Onsdag

Började dagen med att ta en promenix till slottskogen och tillbaka. Härligt! Sen gjorde jag jätte god frukost. Macka, vanilj yoghurt med müsli och kaffe! Tog vagnen in till stan och därifrån bussen till jobbet i Mölndal.

Tänka sig, nu är det bara 23 dagar kvar tills jag jobbar sista dagen. Just nu känns det hur bra som helst men det kommer att kännas konstigt att lämna det. Har ändå vart där i 4 år och 4 månader. Men men. Jag känner på mig att det här kommer bli riktigt bra!

I morgon blir det jobb och träning... Min och Ulles nya grej är gymmet på friskis. Vet inte riktigt om vi gör allt rätt. MEN som vi brukar säga KBK! :-)







Var och hälsade på i Svenshögen i lördags, var sålart tvungen att leka lite med brorsan!
Sjukt grymma...



Natti natti...

Inga kommentarer: