lördag 29 november 2008

Myslördag

Idag blir det myslördag! Skall snart klia upp ur sängen för att göra mig i ordning. Efter det så skall jag hämta ut ett paket som innehåller en bikini, en lång t-shirt och armband. Perfekt till Aussie! Sen tar jag bilen och svänger förbi krokodilen och vi åker till ikea för att inhandla en hylla till ullis! Efter det skall vi inhandla ett par saker till vår bakdag! :-) Vi skall baka lussekatter (med saffran såklart) och tunnbröd. Mums! I väntan på att jag skall lägga in nya bilder får det blir några gamla... Minen är ständigt förekommande på mina bilder... haha!




Ullis och jag!

Jag och krokodilen!

3 kommentarer:

Nina sa...

Asså.. Lussekatter säger du... Ja, jag undrar de asså... :P

PUSS

Anna sa...

haha.. ja det beror ju på hur man ser det! kodord får man väll använda? ;-)

Nina sa...

Ja, oki dååå.. kodord är ok... :)
Lussekatterna blev väldigt fina btw ;)