måndag 24 november 2008

25 44

25 dagar kvar tills jag arbetar sista dagen på jobbet och 44 dagar kvar till avfärd mot Australien. Där emellan blir det semester/lov som jag skall tillbringa med nära och kära.

Så vad skall jag göra i Australien? Jag har bestämt mig för att studera Travel and Tourism på Martin College i Brisbane. Utbildningen sträcker sig över ca 11 månader... Och efter det är planen att jag skall resa runt!

De första sex månaderna skall jag bo på Uniresort (www.uniresort.com.au) och om det är så fint som på bilderna kommer jag att vara mer än nöjd...

Det mesta är fixat, jag har flyttat ur lägenheten i Lunden och mina saker är magasinerade på olika ställen. Det som är kvar är att packa väskan. Men det är inte så lite. Optimal planering krävs, jag får bara ta med mig 20 kg...

I veckan blir det jobb och träning. Beach januari 2009 here I come! :-)

Back to work...

Inga kommentarer: