torsdag 31 mars 2011

Home

Just nu befinner jag mig faktiskt på snabbvisit i Sverige :-) Har haft ett par riktigt härliga dagar, och har 1,5 kvar! Mån+tis var jag i Malmö för första gången och hälsade på min kära vän Strömbeck. Det var verkligen hur mysigt som helst! Vi shoppade, fikade och hade det gott! Igår var det min systers födelsedag så vi passade på att ta bilen till Uddevalla för att hälsa på mamma, mormor och morfar. När vi kom tillbaka till Stenungsund kom pappa och bröderna hit på besök. På kvällen tog vi oss ner till Harrys för att äta gott och dricka några öl med syrrans kompisar! Himla trevligt! Idag så har jag gått igenom packningen och rensat ytterligare så jag hoppas att övervikten ligger på en "låg" nivå. Har även vart en sväng på torget o fixat lite saker. Nu på eftermiddagen/kvällen var jag på besök hos familjen i Ödsmål där jag också passade på att tvätta. Så nu tror jag att jag har koll på det mesta inför resan till Mallorca på lördag! Hmm.. Bara biljetten som skall printas... Imorgon åker jag in till stan och skall sova hos Ulle. Vi skall ha myskväll med god mat & gott vin! Och sen var det lördag o då drar jag! Patricia: Bilden har jag inte tagit själv, det är en mall som finns på blogger... :-) Henrik: Ja det är verkligen spännande! Tänk att det är lite mer än två år sedan som jag slutade på gbgt. Hade aldrig kunnat föreställa mig detta då!

Inga kommentarer: