torsdag 17 mars 2011

Dreaming about Aussie

Kollade precis vad det skulle kosta att flyga till Australien. Ca 10 000 kr... Det hade verkligen vart awesome att åka dit för att träffa Nina och Madelene. Drömma får man ju göra eller hur?

Idag är jag ledig, och som vanligt så vaknar jag väldigt tidigt. Så jag började med att städa och tvätta. Sen gick jag till gymmet för att testa Indoor Walking igen. Det tar verkligen musten ur en - men det är kul! Dumt bara att JAG skall få en maskin som låter.. Så jag byter, MEN då låter den också.. Sen fanns det inga fler lediga. LE o va glad! haha... Spanjorerna försökte snacka med mig men utan lyckat reslutat, de kan inte engelska och jag inte spanska. Det i sig kan ju vara lite spännande!

Har bara en arbetsvecka kvar här på Teffan, känns bra faktiskt!

Inga kommentarer: