onsdag 10 februari 2010

Tråkigt inlägg

Hockeyn vi var på i lördags var grym, Frölunda spelade riktigt bra och Färjestad spelade kasst (som tur va). När det var slut tog jag vagnen hem till Ulrica och så hade vi filmkväll och så hade hon lagat jätte god mat.

I söndags tog jag mig till Stenungsund för att hämta alla mina saker hos farmor, för att ställa dem hos pappa med flera i stället. Skönt att ha det fixat!

I måndags kollade jag igenom alla grejerna och mycket åkte upp på vinden... Fällde nästan ett par tårar när jag kollade på sommarkläderna jag haft i Aussie. Jag saknar det! Åkte tillbaka till stankvälla.

Igår kollade jag efter jobb på nätet, vet inte ens hur många sidor jag var inne på, och flera gånger på varje sida... Inte mycket annat att göra ju! Det höll ju mig ganska "busy" men jag hann även med att besöka mini gymmet, kolla två avsnitt Vampire Diaries och städa...

Imorrn åker jag till Stockholm igen, denna gången skall jag vara med på IBS mässa för utlandsstudier, hoppas att många nyfikna kommer! Skall även vara med på deras mässa här i Göteborg på lördag...

1 kommentar:

Strombeck sa...

Jag saknar dig isaksson!! jag haller alla tummar och tar for att du far ett jobb snart, du e grym :-) Puss Puss!!!!!!!