fredag 19 februari 2010

Roligt inlägg

Den där intervjun som jag hade för två veckor sedan gick itne så dåligt som jag trodde... Jag blev nämligen erbjuden en plats! WOOOHO!!! :-) Yes! Kommer bli så kul!

De senaste dagarna har jag vart i Ödsmål och umgåtts med min bror som har haft sportlov, mys! Nu skall jag snart in till stan igen... Måste hämta ett papper hos IBS, sen skall jag parkera mig i soffan!

Imorgon blir det fika med Krokodilen och Turtle, när vi har fikat klart tar jag och Turtle tåget till Skövde. Där blir det häng till söndag.

3 kommentarer:

Benke sa...

Yippie. Var kommer du att börja jobba nu då.

Unknown sa...

Skitkul, för dig. Lycka till med allt, lite synd att du inte är här nästa vecka:) K

Berndt sa...

Hoppas det blir bra jobb. Bättre än ingeting oavsett vilket. Lycka till.