torsdag 18 december 2008

Prima skinka, japp japp!

I morgon slutar jag på jobbet. Det känns tråkigt samtidigt som det känns ganska gött faktiskt... Jag är ju på väg mot nya äventyr i Australien! 

Jag är verkligen jätte trött idag. Var uppe länge igår för jag skulle bestämt göra min Julskinka. Men gött blev det. Nu kan jag leva på det fram tills jag skall åka den 7 januari.

I eftermiddag tänkte jag titta förbi stan en sväng, har endel att uträtta. Sen tror jag att det blir till att hälsa på Krokodilen. Om jag inte är på tok för trött! Hoppas jag piggnar till nu efter lunch.

Känner på mig att jag kommer att ha så himla roligt och mysigt nu innan jag skall åka! En massa partaj och ledig tid med vänner och familj. :-) Grymt att Nina hittar hem till stan! LOVE

Lunch time!


1 kommentar:

Carolina sa...

Sööt, synd att det blev så sent idag och att du var för trött att träffas!Men inte konstigt när skinkan tog halva natten på sig att bli klar. Leka imorgon istället!? Love you