onsdag 17 december 2008

Kan det bli mer gött!?

I fredags kväll var jag ute med kollegorna och det var riktigt trevligt. Vi var på Vasastan. Drack lite och åt mat! Jessica och Nina hade satt i hop en fantastiskt rolig quis om mig... Dem är för goa! Verkligen kul kväll!

I lördags tog jag det lugnt och åkte till stan för att gå på systemet och inhandla kvällens dricka. Champagne och Cider. Fantastiskt! Förfest hos Krokodilen, därifrån tog vi (Krokko, jag och Rebeca) taxi in till stan och första anhalten blev Orgia. Det blev en drink där och sen trippade vi upp till Peacock. Där mötte vi Kim och hans bror, Kim säsongade i Ayia Napa med syrran i år. Det blev några drinkar o shots... Iskall Fisherman är finfint! Något som inte är lika gott (troligtvis, vad vet jag) är sambuca med tabasco. Kim tyckte att vi skulle skoja med de andra tre och beställde in vanlig sambuca till oss och sambuca toppad med tabasco till de andra tre... Rebeca misstänkte något och hoppade sin. Haha, bra där! Kvällen avslutades på Donken. Jag var överlycklig. Äntligen fick jag min Cheddar dipp. Love love love. :-)

Söndagen var galet seg.. Men jag tog mig in till stan och fikade med tjejerna!

Igår var jag på stan efter jobbet och inhandlade lite julklappar och beställde tid för synundersökning på Smarteyes. Hittade ett par riktigt fräcka bågar med hjälp av Carro! Har glasögon när jag är på jobbet. Borde använda när jag är hemma och sitter vid datorn också. Det var ca 6 år sedan jag skaffade de jag har nu så jag tänkte att det var på tiden att uppdatera mig på den fronten!

Nu är det tisdag kväll och jag är helt slut. Har bakat en massa som jag skall ta med till jobbet i imorgon. Har även kikat på Bodyguard, fällde allt ett par tårar på slutet. Min älskade syster som är här sa att jag var barnslig. Det är jag väll inte!? :-)


Sambuca...

Inga kommentarer: