onsdag 15 juni 2011

Jag har besök

Den här veckan är ju alldeles underbar. I lördags kom faster Ulle, kusin Michelle och hennes vän Desirée på besök. Den kvällen åt vi på restaurangen som ligger vid hotellet, gott! På söndagen höll jag möten, service och Paellakväll som vanligt. Efter det tog vi en promenad i byn! I måndags hade jag service, kontor, och möte med chefen. Det gick bra! :-) på kvällen gick jag och Faster till hamnen för att testa Acuarius mat, och jag säger bara: mmmmmmmmm vad gott! Se bara på bilden :-)


Igår var jag ledig och dagen spenderades på stranden, härligt! På eftermiddagen hyrde vi bil och åkte till Palma för lite shopping.


Man får extra energi av att ha besök och det är precis vad jag behöver nu! Lite lyxigt att jag får besök nästa vecka också. Men jag klagar absolut inte! :-)

Inga kommentarer: