torsdag 26 maj 2011

Ledig

Idag är jag ledig, nice! Jag startade dagen med flingor och mjölk (med hoooniiing på) och kaffe. Nu e det dags att ta tag i min studio. Det ser verkligen ut som att det har sprängts en bomb här inne! haha! Så nu ska jag städa. Kl. 12.50 skall jag ta bussen till Palma (Mallorcas huvudstad) för att strosa runt med några kollegor och deras vänner. Igår hade jag inte världens bästa dag om man säger... Tex så krånglade skrivaren och det är ju sånt som tar hur mycket energi som helst av en! Jag skulle ut och byta hemresetider på två hotell så istället för att ta scootern promenerade jag i hopp om att gå ur mig irritationen. Jag tröst shoppade också! En skjortklänning från Mango som verkligen sitter som gjutet (borde köpa en färg till) och ett par mjuka sköna ballerina! Och på vägen hem köpte jag kinamat! Så dagen slutade ändå bra måste jag säga :-)

1 kommentar:

Berndt. sa...

Hej Anna Det var ej igår jag hälsade på din blogg men nu har jag ögnat igenom den enbit och vad jag kan förstå så har du det bra och trivs med jobbet Det är kul att höra (se) vad du får vara med om. Var rädd om dig Hjärtliga hälsningar Berndt.