lördag 26 februari 2011

Det var ett tag sedan jag...

...brände mig av att sola. Men så går det när man är solar själv... Fläckig rygg! haha :-) Jag njöt av solen i ca 4 timmar innan jag kände att det var nog. Jag fick invigt min nya snygga bikini från H&M också, en röd/orange :-) Det blir fresh till sommarn på Mallorca.

I onsdags var det Girls Night out, vi började med god middag på Malibu och avslutade på Viking och Rags (som sig bör). Det var en trevlig tillställning. Dagen efter var jag my6cket trött. Men jag är glad att jag och Amanda tog oss till Siam Park som är ett vattenland. Först sprang i runt och åkte allt som gick och sen vilade vi vid stranden. Efter det åkte vi o shoppade! Härlig dag helt enkelt! Igår var jag på kontoret o fixa, kunde dock inte göra så mkt jag tänkt på grund av att internet slutade att fungera.. men men. Så blir det ibland! Och idag är jag ju som sagt ledig... :-)

Inga kommentarer: