fredag 3 december 2010

Lyx

Jag sitter i min säng och njuter av en kopp kaffe på min ANDRA LEDIGA DAG den här veckan. Det är vad jag kallar lyx! Vi testar om detta fungerar utan att sänka våra Service tal... I REALLY HOPE SO! För jag tycker faktiskt att vi är värda det. Visst är vi? :-)

Ansökningarna inför sommarn har kommit och man skall ha skickat in dem innan måndag. HJÄLP! Vet inte riktigt vad man skall söka. Jag blir osäker men jag vill gärna prova en annan tjänst - men frågan är - klarar jag av det?

Nu skall jag ta på mig nått vettigt... Dags för veckomöte. Skulle inte gått på det i vanliga fall om jag var ledig. Men här händer det grejer förstår ni och vi har fått en ny DM. Bo som vi hade innan har börjat i Hurghada i stället.

Efter det blir det en frukostmacka från SPAR och eventuellt poolen eller beachen!

1 kommentar:

Benke sa...

Hårt liv. Kram på dig. Här är det 20 cm snö och -10. Men det har ju sin charm det också.