måndag 22 november 2010

Måndag i Playa de las Americas

Showen som var i torsdags var mycket bra - de var grymma på att dansa. MEN, det var nog inte riktigt min grej, men för den intresserade så tror jag verkligen att det kan vara något. :-)

I fredags så var vi ute en sväng... Kanon kul kväll! Jag och Amanda prövade Down Under Bar... Till min besvikelse så var det inte alls som i Brissy. Men men... Nu vet jag ju det! Pga detta stannade jag mest hemma på lördagen, riktigt skönt att bara slappa en hel dag!

Igår hade vi vår stora ankomstdag och jag var vid Departure. Tog emot bussar tillsammans med Amanda samtidigt som jag kollade att inchecken gick bra och att alla kom med sina flyg.

Idag har vi haft inspirationsmöten under förmiddagen. Och klockan 16 öppnar vi servicekontoret där jag skall vara några timmar.

Hoppas jag kan få ordning på kameran någon dag här så jag kan lägga upp lite bilder till er - blir roligare så!

Inga kommentarer: